Spis treści

Ćwiczenia na cellulit

Namawiam was do ćwiczeń, bo są one tak samo ważne jak dieta. Zdarza się , że ćwiczeniami spalimy niepotrzebną tkankę tłuszczową bez wielkich wyrzeczeń. Główna zasada jest taka, że aby schudnąć trzeba wydatkować więcej energii niż przyswajamy kalorii. Istotną sprawa jest systematyczność. Ćwiczenia należy wykonywać 2 godziny po posiłku, a najlepiej z pustym żołądkiem.

Jeżeli mamy siedzący tryb życia i nadwagę zacznijmy od spacerów, pływania i aerobiku. Dobrym pomysłem jest rower, którym warto zrobić sobie wycieczki po okolicznych lasach. Rowerek stacjonarny przyda się w okresie jesienno-zimowym, kiedy bez względu na pogodę można go używać, by zrzucić zbędne kilogramy i ujędrnić uda i pośladki, miejsca najczęściej „zaatakowane” cellulitem.

Polecam też nordic walking, jest to chodzenie z kijami , które odciążają kręgosłup i nogi, jednocześnie angażuje mięśnie górnej części klatki piersiowej.
Powróćmy też do kręcenia zapomnianego hula-hop, które wspaniale rzeźbi talie.

Z ćwiczeń aerobowych dobre są tzw. brzuszki, skłony, rowerek leżąc na plecach, wymachy nóg do przodu, przysiady ( 3 serie po 20 powtórzeń).

Dla bardziej wysportowanych skuteczne jest bieganie, wycieczki górskie i troszkę słowni.

 

Zobacz również:

Jedz więcej i chudnij title=


Jedz więcej i chudnij


Odzyskaj płaski brzuch

Oliwa z oliwek


Siła oliwy extra virgin