Spis treści

Poza tym dla urody (i zdrowia też):

  • Zamiast suplementów z apteki wybieraj witaminy i minerały z pożywienia, które są znacznie lepiej przyswajalne i nie niosą za sobą działań ubocznych.

  • Jedz tłuszcze roślinne czyli nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT) zamiast zwierzęcych . Przy niedoborze NNKT łatwo powstają zmarszczki, mamy wysuszoną skórę i brzydką cerę, a nadmiar tłuszczów zwierzęcych to niepotrzebne fałdki na brzuchu.

  • Pij dużo wody i ogranicz do minimum alkohol.

  • Unikaj rafinowanych węglowodanów, czyli jedz jak najmniej przetworzone produkty.

Odżywianie dla urody pozwoli utrzymać również wagę pod kontrolą. A przeciwutleniacze, które dostarczymy organizmowi zapobiegną przedwczesnemu starzeniu się organizmu i wielu chorobom. Warto więc pomyśleć o zmianie złych nawyków żywieniowych.

tekst oprac. bajar
na podstawie: Sekcja Zdrowie, poz. 25, 33

 

Zobacz również:

Przyczyny trądziku


Trądzik nie tylko młodzieńczy

Domowe maseczki


Maseczki dla cery zmęczonej

Białe zęby bez dentysty


Bielsze zęby naturalnie