Twarz bez zmarszczek

Spis treści

Dobre codzienne nawyki

Nawyki to nasza druga natura. Wystarczy odrobina woli i samodyscypliny byśmy zmienili złe przyzwyczajenia na dobre.

  • Ruch na powietrzu - Nie musisz od razu rzucać sie na intensywny trening, wystarczy szybki marsz ale codzienny. Poza tym 2-3 razy w tygodniu jakaś forma gimnastyki, pływanie itp.

  • W wolnych chwilach (np. oglądając telewizję) masuj delikatnie twarz ruchami okrężnymi w kierunku do wewnątrz. Pobudzi to krążenie i przepływ limfy.

  • Pamiętaj o prawidłowej postawie ciała, zarówno podczas stania, chodzenia czy siedzenia. Może to wydawać sie nieprawdopodobne, ale zaokrąglone plecy i wklęsła klatka piersiowa powodują tworzenie się zmarszczek na czole i szyi.

  • Kontroluj mimikę; unikaj marszczenia czoła i brwi, podpierania głowy rękoma i mrugania powiekami.

  • Zapomnij o papierosach i alkoholu (zobacz Tytoń i alkohol wrogiem cery).

  • Unikaj opalania, a jeśli już koniecznie chcesz, to tylko w godzinach rannych (do 11ej) i popołudniowych (po 15ej), na dzień stosuj kremy z filtrem UVA/UVB.

 


Zobacz również:

Opalaj się zdrowo


Zdrowe opalanie

Ile spacerować


Jak intensywny spacer?

Peeling na gładką cerę


Peeling na gładką cerę


Podziel się!

Uwaga: Naturalne i alternatywne metody leczenia mogą zastąpić leki chemiczne, ale nie zastąpią zdrowego rozsądku. Pamiętajmy, żeby w poważniejszych przypadkach skorzystać z pomocy lekarza.Nie odpowiadamy za skutki stosowania terapii opisywanych w tym serwisie, stosujesz je na własną odpowiedzialność.