× Zdrowe odżywianie

czym zastąpić jajka?

Więcej
10 lata 7 miesiąc temu #17570 przez mroowa
Replied by mroowa on topic O:czym zastąpić jajka?
Ale leczniczy rosol musi byc ze szczesliwej kury a nie klatkowej, i mysle ze stres musi jakos negatywnie wplywac nie tylko na sama kure ale i jajka od niej. A karma to dodatkowy czynnik przemawiajacy za wyborem jajek od podworzowych kur.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
9 lata 1 miesiąc temu #24037 przez Melusia
Replied by Melusia on topic czym zastąpić jajka?
Ja ostatnio po raz kolejny czytałam o tym, że jajka wcale nie są niezdrowe wbrew narosłym mitom. Dokładniej mówiąc na hellozdrowie w tym artykule . Mnie tam jajka nie przerażają. Oczywiście nie oznacza to, żeby jeść w dzień w dzień, ale też bać się chyba nie ma ąz takiej potrzeby.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
9 lata 1 miesiąc temu #24040 przez Tadeusz
Replied by Tadeusz on topic czym zastąpić jajka?
No... w tym temacie mnie jeszcze nie bylo, ale mam cos moooze ciekawego?
Bo w temacie kozaki na zime to juz sie podejme he he.
Pierwsze co przeczytalem tutaj post Kingi sprzed prawie 5 lat: jak tu placki bez jajek cos kolo tego?
Chyba chodzilo o ten cholesterol? To teraz ciekawostka:
moj dziadek zajadal sie niemal codziennie jajkami, czasami i wrabal jajecznice z kilkunastu,a zyl zdrowo i dlugo bo do 84 lat, nigdy zadnej operacji, ani szpitala. Mial juz na stare lata skleroze ale i ci co jaj nie jedza tez maja...Aha mial jeszcze coprawda wysoki cholest...ale i ostatnio wyczytalem, ze wysoki ch...nie wszystkim szkodzi, zalezy od organizmu.
Dlatego smialo z tymi dwoma jajkami do plackow czy innych potraw, chocby z nieszczesliwej kury he he
Ostatni post Melusi ,jakby sie ze mna zmowila.

Nie wydawaj duszy swej smutkowi ani nie drecz siebie myslami.
(Madrosc Strycha)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
9 lata 1 miesiąc temu #24043 przez kinga
Replied by kinga on topic czym zastąpić jajka?
Ale ja nic nie mam przeciw jajkom! Szukałam alternatywy, bo jajka potrzebne są do większości przepisów a zdarza się, ze akurat "wyszły" i co wtedy? Nie każdy ma sklep pod nosem i w dodatku całodobowy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
9 lata 1 miesiąc temu #24045 przez Tadeusz
Replied by Tadeusz on topic czym zastąpić jajka?
Ale jestem Kingo nie domyslny, bo niepomyslalem, ze to tylko cos na zastepstwo i do sklepu daleko.
To tym bardziej dziewczyny, korzystajcie z tych jajek jaknajczesciej...
Do plackow tez :)

Nie wydawaj duszy swej smutkowi ani nie drecz siebie myslami.
(Madrosc Strycha)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
9 lata 1 miesiąc temu #24081 przez Tadeusz
Replied by Tadeusz on topic czym zastąpić jajka?

kinga napisał: ...bo jajka potrzebne są do większości przepisów a zdarza się, ze akurat "wyszły" i co wtedy?

Powrocilem Kingo do tych jajek i tym razem Twoj tekst mnie rozbawil. Jak to dobrze czasami przeczytac cos powrtornie: "jajka wyszly" ha ha
Tym jajka wyszly przypomnialas mi moja przygode - Pompa poszla...
Jak niemal co roku zajechalem w kraju na stacje benzynowa, a facet co mnie podchodzi i mowi:
panie ,nie zatankujesz pan, bo pompa poszla?
ja: dokad poszla, a kiedy wroci?
on juz bardziej nerwowy: noooo mowie ,ze poszla, zepsula sie...i popatrzyl na rejestracje i sie zasmial pod nosem w koncu :)


Nie wydawaj duszy swej smutkowi ani nie drecz siebie myslami.
(Madrosc Strycha)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
9 lata 1 miesiąc temu #24082 przez Tadeusz
Replied by Tadeusz on topic czym zastąpić jajka?
Melusia dolaczyla do postu ten artykul o jajach...
Uff potwierdza sie co wczesniej pisalem. Tak przecukrowanego artykulu juz dawno nie czytalem. Harvard, Masach...Ah jacy uczeni??
Juz nawet jedzac 5-6 jaj tygodniowo mamy duzo mniejszy cholesterol niz jakbysmy nie jedli...
Kpia sobie z ludzi w zywe oczy...Jasne jedzmy jaja, ale choc wszystkim nie szkodza jednakowo, to jednak powiekszaja cholesterol i wiekszosc chyba musi dalej uwazac...Te czasopisma :angry:

Nie wydawaj duszy swej smutkowi ani nie drecz siebie myslami.
(Madrosc Strycha)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: ewaknorcia
Zasilane przez Forum Kunena