× Zdrowe odżywianie

"Zdrowe" jedzenie

Więcej
8 lata 9 miesiąc temu #25092 przez Aleksandra
"Zdrowe" jedzenie was created by Aleksandra
Dajecie się nabierac na tzw. zdrowe jedzenie? Tj na to, co sugeruje producent danego produktu? Ja kupiłam wczoraj w Lidlu kurczaka "zagrodowego" czyli niby hodowanego w zagrodzie. I dopiero w domu dotarło do mnie, ze taki on zagrodowy jak ja święta, bo ileż zagród musiałoby być, żeby zapełnić wszystkie sklepy Lidla. No i czytam na etykiecie, że kurczak jest taki naturalny bo był karmiony tylko karmą roślinną bez GMO. ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
8 lata 9 miesiąc temu #25098 przez Sonia
Replied by Sonia on topic "Zdrowe" jedzenie
A kto to wie czy bez GMO? I czy w ogóle GMO jest naprawdę szkodliwe? A co do meritum, to ja już od jakiegoś czasu podejrzliwie przyglądam się takim chwytom marketingowym i dokladnie studiuję etykietę przed zakupem. Na pocieszenie, Olu, gorszy niż normalny to ten kurczak raczej nie będzie, najwyżej przepłaciłaś.

Więcej
8 lata 9 miesiąc temu #25106 przez Aleksandra
Replied by Aleksandra on topic "Zdrowe" jedzenie
Mam nadzieję, że nie gorszy, chociaz przy takim marketingu to wszystko jest możliwe. A kurczak był dosyć nabity ale skrzydełka malutkie, czyli wyraźnie z chowu klatkowego.

Więcej
8 lata 9 miesiąc temu #25111 przez margot
Replied by margot on topic "Zdrowe" jedzenie
ja kiedyś kupowałam tak jaajka, niby ekologiczne od kur z wolnego wybiegu, ale facet miał wielką fermę klatkową więc jak tu wirzyć, ze jajko które kupiłam jest od szczęśliwej kury a nie od klatkowej. przecież to ten producent stawia pieczątki na jajkach jakie chce i pakuje w opakowania jakie chce. ;)

Więcej
8 lata 9 miesiąc temu #25122 przez kamilka
Replied by kamilka on topic "Zdrowe" jedzenie