× Zajęcia dzieci

W jakim wieku laptop?

Więcej
7 lata 11 miesiąc temu #31262 przez nata
Replied by nata on topic W jakim wieku laptop?
Tylko by korzystać z tych dysków, trzeba być online.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
7 lata 11 miesiąc temu #31263 przez telinka
Replied by telinka on topic W jakim wieku laptop?

nata napisał: Tylko by korzystać z tych dysków, trzeba być online.


No tak, ale niekoniecznie. Są już zewnętrzne, malutkie i bardzo pojemne dyski współpracujące z tabletami i smartfonami przez wifi. Czyli masz wszystko na takim dysku i dostepne z każdego urządzenia, o ile jest wifi, ale chyba wszystkie tablety mają funkcję routera wifi. A jeśli komputer nie ma karty wifi to dysk można podłączyć przez usb. Fajna sprawa. Sama już rozglądam się za takim dyskiem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
7 lata 11 miesiąc temu #31264 przez Tadeusz
Replied by Tadeusz on topic W jakim wieku laptop?
Telinka Ciebie podziwiam juz od dawna, jesli chodzi o te znajomosci komputerowe. Przy Tobie to jestem calkiem zielony, ale wiadomo...juz dziadek :woohoo:
Nata tez bys mnie nie raz zagiela...
Ale moze przyda sie jak ktoras z Was bedzie kupowala Tablet. Ze mna bylo tak: poszedlem , kupilem i po 2 godzinach wymienilem na drugi ale juz z nazwa 3G, bo okazalo sie ,ze w tym pierwszym nie bylo wifi chyba, bo nie moglbym korzstac z internetu w pracy, czy w kazdym innym miejscu, gdzie nie mam hasla aby sie podlaczyc. Tylko moglem w domu na wlasnej sieci, a nie po to go kupowalem.
W Smarfonie mam internet, obojetnie takze gdzie jestem, zamowilem sobie tylko drugi chip za 2 € miesiecznie, ten sam co mam w komorce i wszystko smiga superowo...
Takze uwazajcie przy zakupie, jak chcecie miec internet wszedzie to kupujcie Tablet z 3G !!
A tak co nowego Telinka u Ciebie na zadupiu? :woohoo:

Nie wydawaj duszy swej smutkowi ani nie drecz siebie myslami.
(Madrosc Strycha)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
7 lata 11 miesiąc temu #31265 przez telinka
Replied by telinka on topic W jakim wieku laptop?
Wifi pewnie było tylko nie było modemu i dlatego mogłeś korzystać z internetu w domu, gdzie pewnie masz sieć wifi. Ale mogłeś internet udostępnić na tablet ze smartfona, wystarczyło włączyć router i wpisać odpowiednie hasło na tablecie.
A co do modemu to warto już wybierać LTE czyli G4, bo wtedy śmiga aż miło, oczywiście jeśli jest się w zasięgu Lte. U mnie Play na tablecie (LTE) jest znacznie szybszy niż domowa Neostrada i chyba z niej zrezygnuję.

U mnie ponuro ale dosyć ciepło. Cieszę się, że nie ma przedwczesnej zimy, którą niektórzy straszyli.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
7 lata 11 miesiąc temu #31267 przez Tadeusz
Replied by Tadeusz on topic W jakim wieku laptop?
Dla mnie Telinka to czarna magia ale na pewno masz racje.
Jasne ,ze 3G musi byc juz przestarzale, bo kupilem Tablet z pol roku temu. Na razie jestem zadowolony na moje potrzeby mam wszystko,a ze niewiele potrzebuje to inna sprawa :)

Zajechalem w koncu do pracy,a slyszalem ,ze w PL nie jest tak cieplo, jak w Niemczech, na ich zachodzie...
Na cmentarzu smartfon wskazal mi dokladnie aktualna ilosc stopni (20), piekne babie lato i duzo slonca.
Zima niech sie nie spieszy, niech tak zostanie do swiat :laugh:

Nie wydawaj duszy swej smutkowi ani nie drecz siebie myslami.
(Madrosc Strycha)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 10 miesiąc temu #42762 przez Klaczunia
Replied by Klaczunia on topic W jakim wieku laptop?
Nasze dzieci nie posiadaja gadżetów elektronicznych tego typu. Co prawda, mamy w domu dwa laptopy, ale dzieci wiedzą, że służa nam do pracy, więc mogą korzystać z nich bardzo sporadycznie. Na szczęście udało nam się zaszczepić im inny sposób spędzania wolnego czasu. Gdy jest ładna pogoda to na różnego rodzaju aktywnościach na świeżym powietrzu, a gdy jest nieprzyjemnie na podwórku to gramy wtedy całą rodzinką w gry planszowe. W ten weekend gralismy np. w Leśną Drakę z Tailor Games i np. ta gra jest fajna zarówno dla naszej najmłodszej pociechy (5 lat) jak i dla pozostałych domowników. Warto poświęcać jak najwięcej czasu swoim dzieciom, wtedy rozrywki typu komputer czy telewizja nie będą im potrzebne.

Najlepsze katowice cukiernie Chciałam być dla Niego jak cukier, który nawet po rozpuszczeniu nadaje słodki smak. Okazało się, że On poprostu nie słodzi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
5 lata 10 miesiąc temu #42782 przez muriel
Replied by muriel on topic W jakim wieku laptop?
A dlaczego zakładasz, że laptop jest tylko do rozrywki?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: asjanorcia
Zasilane przez Forum Kunena