Płaski brzuchNa okrągły brzuszek pracujemy latami, między innymi przez zbyt obfite i niewłaściwe odżywianie, złą postawę, siedzący tryb życia itd. Również stres, diety odchudzające z efektem jo-jo, złe trawienie zaokrąglają brzuch. Ale łatwo można temu zaradzić.

Jogging na inteligencję?

Aktywność fizyczna to nie tylko lepsza praca serca i niższy cholesterol, ale także większe poczucie szczęścia, poprawa inteligencji i pamięci, zmniejszenie uzależnienia, stresu i agresji. Dowodzą tego badania.

Ile ćwiczyć, by to coś dało

Aktywność fizyczna zmniejsza ryzyko wielu chorób, w tym chorób układu krążenia, cukrzycy typu 2, nowotworów czy osteoporozy. Pomaga utrzymać prawidłową wagę, wzmacnia kości, mięśnie i stawy, zmniejsza ryzyko upadku u osób starszych. Zobacz jak często i jak długo powinniśmy ćwiczyć, żeby dało nam to jakiekolwiek korzyści.

trening-dom-sxc.hu 1419880Przestałaś odwiedzać fitness club, bo nie masz czasu, bo za daleko, bo jest tam zbyt wiele osób w czasie, kiedy możesz tam wpaść? Nie szkodzi! To nie powód, żeby rezygnować z aktywności fizycznej. W domu też można ćwiczyć.

cwiczenia-izometryczne-photoxpress_4609037Trening izometryczny to coś wprost wymarzonego dla wiecznie spieszących się ludzi.Nie wymaga wiele czasu i miejsca do ćwiczeń, można ćwiczyć dosłownie wszędzie; w łóżku, w łazience, w biurze, w drodze do pracy, w windzie a nawet u fryzjera czy dentysty.