Spis treści

Marsz w miejscu

  1. Stań przy ścianie z krzesłem przed tobą.

  2. Stopy w lekkim rozkroku (tak jak normalnie stoisz), ramiona wyprostowane wzdłuż ciała.

  3. Maszeruj w miejscu podnosząc wysoko kolana.

  4. Powtórz ćwiczenie 20 razy dwukrotnie w ciągu dnia. W miarę zaawansowania możesz przedłużyć sesję do 30 powtórzeń, a następnie wykonywać to ćwiczenie z zamkniętymi oczami.

Obroty w miejscu

  1. Stań przy ścianie z krzesłem przed tobą.

  2. Stopy w lekkim rozkroku (tak jak normalnie stoisz), ramiona wyprostowane wzdłuż ciała.

  3. Zrób obrót o 180 stopni.

  4. Zatrzymaj się na 10 sekund lub, jeśli masz zawroty głowy, do czasu aż zawroty miną.

  5. Powtórz ćwiczenie 5 razy. Za pierwszym razem zrób obrót w prawo, a potem w lewo. Zwróć uwagę, który obrót powoduje większe zawroty głowy i w przyszłości skoncentruj się na obrotach w tym kierunku.

  6. Powtarzaj ćwiczenie 2 razy dziennie. W miarę zaawansowania rób pełny obrót (360 stopni) z zamkniętymi oczami.

 

Zobacz również:

Ćwiczenia na poprawę wzroku


Ćwiczenia na poprawę wzroku

Zawroty głowy i osteoporoza


Osteoporoza a zawroty głowy

Szumy uszne


Szumy uszne