Spis treści

Najdziwniejsze miejsca do ćwiczeń

Ćwiczenie na mięśnie ramion

Zegnij przed sobą ręce na wysokości ramion i sczep dłonie zgiętymi palcami. Próbuj teraz przez sześć sekund rozciągnąć ramiona nie rozwierając palców. Oddychaj spokojnie i po krótkiej przerwie powtórz ćwiczenie.

Ćwicz ramiona i barki nawet w windzie

Stań bokiem do ściany windy i na wysokości barku oprzyj o nią przedramię z palcami skierowanymi ku górze. Próbuj następnie wbrew oporowi ściany prostować rękę, i to przez sześć sekund. Potem odwróć się i zrób dokładnie to samo drugą ręką.

Ćwicz nogi także w restauracji

Obejmij stopami od zewnątrz nogi krzesła na którym siedzisz, i zwieraj nogi tak mocno, jak tylko możesz. Napinaj mięśnie intensywnie przez sześć sekund, chwilę odpocznij i po przerwie zrób ćwiczenie jeszcze raz.

Jeszcze raz nogi

Siedząc skrzyżuj kostki nóg, tak by jedna stopa stała na podłodze. Próbuj teraz jedną stopę ciągnąć do tyłu wbrew oporowi drugiej. Przerwij po sześciu sekundach, zmień ustawienie stóp i powtórz ćwiczenie.

 

Zobacz również:

 

naucz się oddychać


Odetchnij pełną piersią

Jaki trening wybrać


Jaki trening dla Ciebie?

Zmobilizuj się do ćwiczeń


Mobilizacja do ćwiczeń