Spis treści

Trening izometryczny w biurze

Ćwiczenie brzucha, bioder i ud

• Usiądź na krześle, stopy na podłodze. Napieraj na nią nogami najsilniej jak możesz.

• Ciągle siedząc na krześle, oprzyj ręce na udach i naciskaj mocno w dół, a jednocześnie, napieraj nogami w górę. Pamiętaj, by nie uginać kolan.

Ćwiczenia wykonuj przez sześć sekund, nie wstrzymując oddechu. Przerwij na chwilę, by się nieco odprężyć i powtórz wszystko jeszcze raz.

Popraw ukrwienie mózgu

Siedząc, połóż łokcie na stole, złóż ręce na czole i wbrew oporowi rąk pchaj przez sześć sekund głowę do przodu. Potem odpręż mięśnie szyi i karku oraz powtórz ćwiczenie.

Poćwicz mięśnie barków i ramion

Połóż przedramiona na bocznych oparciach fotela i ciśnij energicznie w dół. Napnij mocno mięśnie przez sześć sekund i podczas tego wysiłku nadal swobodnie oddychaj. Pozwól sobie na małą przerwę i ponów ćwiczenie.

Odpręż kark i poćwicz podbródek

Siedząc prosto odciągnij głowę do tyłu, a rękę wsuń pod podbródek. Teraz próbuj opuścić podbródek, przeciwstawiając temu energiczny opór dłoni. Jak zwykle po sześciu sekundach jak najintensywniejszego napięcia mieści rozluźnij się, a potem wsuń pod podbródek drugą rękę i powtórz ćwiczenie.

 

Zobacz również:

 

Poćwicz z psem

Ćwicz z czworonożnym pupilem

Wdychaj energię


Wdychaj energię, wydychaj stres

Zdrowo po odchudzaniu


Zdrowo po odchudzaniu