Spis treści

Ćwiczenia w drodze do pracy

Czerwone światło, wlokący się autobus? Żaden problem, zamiast irytować się, wykorzystaj czas zaoferowany przez los na gimnastykę izometryczną.

Ćwiczenie na mięśnie ramion i rąk

Obydwiema rękami uchwyć mocno kierownicę i nie puszczając jej, rozciągaj ramiona na zewnątrz przez sześć sekund. Rozluźnij mięśnie i następnie powtórz ćwiczenie, o ile światło w międzyczasie nie zmieni się na zielone.

Poćwicz mięśnie grzbietu

Podnieś ramiona do góry i oprzyj ręce z całą siłą o sufit. Wytrzymaj tak przez sześć sekund i odpręż się potem całkowicie. Jeśli czas pozwoli, powtórz ćwiczenie.

A teraz coś dla nóg

Usiądź z ugiętymi nogami i skrzyżuj stopy. Próbuj teraz ciągnąć do tyłu jedną stopę, a zapobiegaj temu kostką drugiej. Gdy to robisz, licz spokojniutko do sześciu. Potem posiedź sobie przez pewien czas rozluźniona, skrzyżuj nogi odwrotnie i podejmij następną próbę.

oraz dla rąk

Siedząc, złóż ręce przed sobą na wysokości ramion i wciskaj pięść jednej ręki w dłoń drugiej. Robisz to z całą energią przez sześć sekund, by następnie zmienić położenie rąk i powtórzyć ćwiczenie.

 

Zobacz również:

Ćwiczenia przeciw zawrotom głowy


Ćwiczenia na zawroty głowy

Biegi na osteoporozę


Biegnij po mocne kości

Wysiłek fizyczny w walce z rakiem


Ruch w walce z rakiem