Spis treści

Zanim wstaniesz z łóżka

Coś dla mięśni szyi i karku

Leżąc na plecach, połóż ręce luźno wzdłuż tułowia i wciskaj mocno głowę w poduszkę. Licz przy tym wolno do sześciu. Odpręż się potem przez chwilę i powtórz wszystko od nowa. Jeśli masz ochotę, przećwicz całość raz jeszcze, leżąc na brzuchu.

Coś dla ramion i barków

Leżąc na wznak, podnieś zgięte w łokciach ręce, złóż je dłońmi i przyciskaj jedną do drugiej przez sześć sekund tak silnie, jak tylko możesz. Następnie rozluźnij mięśnie i za chwilę powtórz ćwiczenie.

Zrób coś dla nóg

Usiądź na łóżku z wyciągniętymi nogami i naciskaj energicznie przez sześć sekund. Rozluźnij potem mięśnie i powtórz ćwiczenie zmieniwszy położenie stóp. Podczas ćwiczenia najlepiej oprzyj ręce przy tułowiu.

Ćwiczenie na mięśnie ud

Usiądź na brzegu łóżka, postaw stopy na podłodze, obejmij lewą dłonią prawe kolano, a prawą lewe i z całej siły próbuj rozchylać uda wbrew oporowi rąk, które ciągną kolana do siebie. Wytrzymaj tak przez sześć sekund, rozluźnij się nieco i zacznij ćwiczenie od nowa.

 

Zobacz również:

Uzdrawiające Tai Chi


Uzdrawiające Tai Chi

Już jedna sesja ćwiczeń ...


Już pojedyncza sesja ćwiczeń


Zimowy trening