Start arrow Składniki odżywcze


Selen na raka pęcherza Email

Selen a rak pęcherzaSelenowi, jako jednemu z najsilniejszych przeciwutleniaczy, od dawna przypisuje się działanie chroniące przed nowotworami, chorobami serca i hamujące proces starzenia. W jednym z ostatnich badań naukowcy hiszpańscy wykazali, że zwiększenie ilości selenu w diecie zmniejsza ryzyko raka pęcherza.

Czytaj
 
Ryzykowne suplementy wapnia Email

Wapń, a ryzyko zawałuMiliony ludzi na świecie, a zwłaszcza kobiet w okresie menopauzalnym, zażywa suplementy wapnia w obawie przed złamaniem kości. Ale okazuje się, że takie terapie mogą zagrażać naszemu zdrowiu.

Czytaj
 
Uwaga na suplementy polifenoli Email

Suplementy polifenoliSuplementy diety zawierające roślinne polifenole, obecne w wielu owocach i warzywach, mogą hamować absorpcję żelaza z pożywienia i zwiększać ryzyko anemii - wynika z amerykańskich badań, o których informuje pismo "Journal of Nutrition".

Czytaj
 
Cynk na zapalenie płuc Email

Zapalenie płuc i cynkKażdy może zachorować na zapalenie płuc. Najczęściej dotyka ono osoby ze słabszym systemem odpornościowym, w tym przede wszystkim osoby powyżej 70. roku życia. I w dodatku, w przypadku osób starszych ta choroba ma groźniejszy przebieg.

Czytaj
 
Odchudzające suplementy Email

Odchudzające suplementyPopularne suplementy diety, jak L-karnityna, błonnik w tabletkach, poliglukozamina i inne nie pomagają w odchudzaniu się bardziej od placebo - wynika z dwóch najnowszych badań.

Czytaj
 
Kwas fitynowy i minerały Email

Kwas fitynowy i minerałyKwas fitynowy zawarty w ziarnach zbóż, roślinach strączkowych i orzechach to cenny przeciwutleniacz. Niestety blokuje również biodostępność związków mineralnych i enzymów trawiennych.

Czytaj
 
Witamina D, a metabolizm Email

witamina D a metabolizU starszych osób, mających często niedobory witaminy D, występuje zwiększone ryzyko zachorowania na zespół metaboliczny - ostrzegają holenderscy naukowcy.

Czytaj
 
Węglowodany i stany zapalne Email

Węglowodany a stany zapalneWęglowodany to niezbędny składnik naszej diety. Potrzebne są do prawidłowej pracy układu trawienia. Sprzyjają wydalaniu substancji toksyczne oraz regulują poziom sytości i głodu. Ale ich nadmiar prowadzić może do poważnych chorób.

Czytaj
 
Gdy soli jest za mało Email

Niedobór soduO szkodliwości soli mówi się dużo i od dawna. Wiemy, że nadmiar soli to nadciśnienie i miażdżyca. Ale sód jest przecież niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Czy w związku z tym nie wylejemy dziecka z kąpielą ograniczając spożycie soli? Czy soli może być za mało?

Czytaj
 
««  start « poprz. 1 2 3 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 1 - 9 z 27



Polecamy ODŻYWIANIE

Dieta antyrakowaDieta antyrakowa
Rak  rozwija się powoli. I od nas samych zależy czy nastąpi postęp choroby czy jej remisja. 


Popularne ODŻYWIANIE

Czosnek dla sercaCzosnek dla serca
Czosnek przeciwdziała miażdżycy, obniża ciśnienie, jest silnie bakteriobójczy ...

Uwaga: Naturalne i alternatywne metody leczenia mogą zastąpić leki chemiczne, ale nie zastąpią zdrowego rozsądku. Pamiętajmy, żeby w poważniejszych przypadkach skorzystać z pomocy lekarza.Nie odpowiadamy za skutki stosowania terapii opisywanych w tym serwisie, stosujesz je na własną odpowiedzialność.
© 2010 Cyberbaba.pl
Joomla! 1.0.13 PL by JoomlaPL.com Team